Onsdag! :D

Heeeelo
Sorry att jag inte bloggat tidigare men efter skolan stack jag på tjejgrupp och sen fick jag lov att åka hem och plocka upp lite kläder i mitt rum ^^ Sen kom Morfar och Maj-britt :D Dom är här ifrån men bor på Gotland så dom kommer hit ibland :D Så nu har vi fikat och pratat och nu har dom åkt till våran sommarstuga igen :/ Men iallafall så har jag duschat och målat naglarna så nu ska jag snart blåsa håret så jag kan sova sen :) Börjar bli lite trött då jag inte sov så mycket i natt...... Men ja nu ska jag lyssna lite på musik och sen ska jag blåsa håret som sagt :D
God Natt!! :D

Kommentarer
Postat av: Elin

hej!

har inte hört av dig på ett tag men hoppas att allt är bra med dig, kram :)

2011-09-28 @ 22:31:09
URL: http://livetenligtlillamig.blogg.se/
Postat av: Anonym

ja och jag har ju träningar.. vecka ser ut

måndag träning

tisdag ledig

onsdag träning

torsdag ledig

fredag träning

lördag match/ledig

söndag träning. :-) vi kan väl prata i skolan och så ? :-)

2011-09-28 @ 23:09:58
URL: http://sarasdiary.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0