No........

Sitter här med non och ska väl försöka läsa igenom den men orkar inte -.-´Sitter vid datorn i stället och tittar och skriver ;) Kan ni gissa om jag vart glad när jag såg att blogg.se hade skaffat en app :D Men sen läser man Iphone app -.- Meeeeen får väl hoppas att den kommer till andra mobiler snart :)
Har faktiskt haft en riktigt rolig dag idag!! :D Idrotten ger jag ingen kommentar till ;) Spanskan var riktigt rolig eller vad säger du Junia Junior ??  ;)) Och hemkunskapen meee ;) Men den blir väl typ alltid kul när man är med Oliwia och två konstiga typer ;))
Neeee nu ska jag väl läsa liiiiiiiite och sen ut och springa liiiiiiiite ;)
Kram!! :D

Kommentarer
Postat av: Marill 3lf

Skulle faktiskt med vilja läsa spanska men istället läser jag tyska men helt okej det med. hade nytta av det när jag var med i comenius då jag åkte till tyskland och bodde hos en tysk familj i en vecka;)

2011-09-27 @ 18:31:13
URL: http://marill.myshowroom.se
Postat av: Anonym

Jag har en bra kamera, :-) när kan du?

2011-09-27 @ 18:59:08
URL: http://sarasdiary.devote.se
Postat av: Maj - en bra träningsblogg

Ja men det är en bra lösning, jag brukar nog mest försöka skriva av mig mina tankar och känslor, som sedan försvinner efter ett tag. träning är alltid en bra lösning för mig. Hoppas du får en bra kväll

2011-09-27 @ 22:34:59
URL: http://majjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0