Måndag

Idag var det måndag igen då.......
Den var väl som vanligt: Arbetspass no engelska svenska hemkunskap -.- Det ända roliga under dagen var hemkunskapen :D Vi fick äntligen göra kladdkaka!! Men då åt jag för mycket så jag har ont i magen :/
Har settat nu och installerat word 2010 på datorn så nu kan jag göra läxan på datorn!! Jippi!!
Imorgon har vi orgentering på morgonen så jag måste cykla så hinner nog inte blogga på morgenen men kanske fixar något inlägg och så bloggar jag när jag kommer hem halv 4 :)


Kommentarer
Postat av: Maj - en bra träningsblogg

vilket smart citat:P ja brukar tycka måndagar är ganska jobbiga :O

2011-09-26 @ 21:51:58
URL: http://majjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0