Fredag!! :D

Friday friday!!!
Sista dan gjord idag då :D fick sluta typ kvart över 12 redan så då åkte jag till skolan snabbt och kollade om vi hade någon läxa men jag orkade inte ta med den hem så den ligger kvar i mitt skåp ;) men mina hörlurar som jag trodde var bort låg i mitt skåp!!! Kanske alla mina bort tappade saker ligger där?? Hmmm......
Ligger//sitter och tittar på idol medans jag tittar på bilder på datorn! Sara ska snart skicka bilderna som vi tog för typ 2 veckor sen så då har jag lite bilder att visa :)
Imorgon står nog lite städning på schema men får se om jag orkar kanske blir att hitta på något med någon om någon är hemma?? Skulle behöva ta upp lite kläder som ligger på mitt rum och tvätta dom eller så ger jag bara dom till mamma ;)


Kommentarer
Postat av: Anonym

det funkar inte.. vi tar det på msn sen !! :-)

2011-10-15 @ 12:21:02
URL: http://sarasdiary.devote.se
Postat av: andrea

Den bilden äger! Haha

2011-11-02 @ 15:58:15
URL: http://dreeea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0