Onsdag!! :D

Hejsan svejsan !! :D
Bloggade inge mer igår utan gick upp på stan med junia och fikade och gick runt lite :) Hittade inget jag köpte men det var kul :D
Idag ska mamma skjutsa mig och junia till agilityplanen så vi kan få träna :D eller det är nog junia som kommer träna mest då hon aldrig varit där och kommer få jaga mysan haha nejdå mysan är så snäll så tror jag ;)
Men jag ska iallafall träna vippbrädan och junia vet jag inte vad hon ska träna men jag kan skriva det när jag vet det ;)
Men veckanblogg finalisterna kommer ikväll eller i morgonbitti :D
Så ni kan fortfarande anmäla er!! :D Gå till kategorier och tryck på dagensblogg så hittar ni inlägget ;)

Kommentarer
Postat av: ELIN- mode & vardag

söt bild!

2011-08-06 @ 18:24:40
URL: http://elinpassanisi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0