Måndag!! :D

Hejsan svejasan :D
Idag har jag varit lite upptagen med att när mamma slutade fick jag reda på att min mobil inte funkade :O Det gick inte att ringa till den och inte ifrån den heller!! Men sen visade det sig att det hade varit något med flera mobiler så vid 4 funkade det igen!! :D Jag satt och undrade varför min mobil var så tyst ;)
Men iallafall när mamma slutade åkte vi och vägde hundarna så dom inte har gått ner allt för mycket nu under sommaren när dom har sprungit och tränat men det verkar vara rättså okej, Min bebis måste gå upp något kilo men det betyder mer mat för henne och det blir hon nog bara glad över ;)
Sen nu på kvällningen har jag gjorde en rosa design åt ebba som jag visar snart och varit ute och cyklat med mamma ;) eller hon gick med melody och joline och jag cyklade på min cykel utan bromsar ;) ni kan ju gissa hur det såg ut :)
Men nu ska jag nog lägga mig ner och titta på något på tven ;)

SEE YOU LATER ALLIGATOR ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0