Lovefashionfriends

Hej!
Mitt namn är Rebecka och detta är min nya blogg!
Här kommer lite saker om mig:
♦ Jag är 14 år men fyller 15 den 22 april
♦ Jag bor med min mamma och pappa i en liten tegel villa.
♦ Jag har en storebror som är 24 och alltså inte bor hemma :P
♦ Jag har 4 hundar! Nessie, Bella, Melody och Joline
♦ Jag spelar teater och sjunger
♦ Jag har världens underbaraste vänner <3
♦ Jag skulle kunna göra denna lista lång

Ni kommer nog få veta mycket om mig under tiden som går. Min blogg kommer som min kanske räknat ut handla om kärlek, mode och vänner men även om min fritid. Designen är just nu i från snyggareblogg.se men en annan kommer snart.

Ni får ha det bra och jag hoppas ni kommer gilla min blogg :D

Här är Nessie ( närmast kameran ) och Melody




// Kram Rebecka

Kommentarer
Postat av: sarastille - jag säljer billiga designer!

sv; ja verkligen! och populära är dom också så dom tar nog slut fort, ska nog skynda mig att beställa ett par :D allt bra med dig?

2011-01-14 @ 18:59:56
URL: http://saramagdalena.blogg.se/
Postat av: Emma

hej allt bra ? ;d

2011-01-15 @ 11:16:18
URL: http://onlyemmaij.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0