Vi gör en sån här:

Dag 1 - Lite om dig själv
Dag 2 - Min första kärlek
Dag 3 - Mina bästa kompisar
Dag 4 - Mina husdjur
Dag 5 - En sak du aldrig glömmer
Dag 6 - Åtta saker om mig själv
Dag 7 - En rolig dag i ditt liv
Dag 8 - En bild med känsla
Dag 9 - Din familj
Dag 10 - Din största idol
Dag 11 - Världens finaste människa
Dag 12 - Nåt du helst vill glömma
Dag 13 - Din favoritårstid
Dag 14 - Vad som finns i din väska
Dag 15 - En blogg du följer
Dag 16 - 10 favoriteer
Dag 17 - Världens bästa dag
Dag 18 - En bild du alltid skrattar åt
Dag 19 - Ögonblicket på bild
Dag 20 - En ful bild på dig själv
Dag 21 - Någon/Något du saknar
Dag 22 - Din vecka
Dag 23 - Din sista stund


Jag vet att jag är lite efter med sån här men jag gör en nu och börjar senare i kväll :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0